Wie we zijn

Rotterdamse Dakendagen wil laten zien hoe daken kunnen bijdragen aan een gezonde, levendige, inclusieve, aantrekkelijke en toekomstbestendige stad. We zien de binnenstad van Rotterdam zien als een open laboratorium, tonen daar inspirerende voorbeelden, onderzoeken op prikkelende wijze de potenties van het Rotterdamse daklandschap en reflecteren met bewoners en professionals op de (on)mogelijkheden van daken. We streven een internationale voorbeeldfunctie na, als het gaat om de mogelijkheden van dakgebruik, met innovatieve en spraakmakende projecten op de daken. Om zo te dienen als inspiratiebron en aanjager; met tijdelijke interventies, duurzame projecten en het delen van kennis.

Maak kennis met het team van de Rotterdamse Dakendagen.

Organisatie

Léon van Geest Directeur
Levar Matroos Hoofd productie
Katrien Ligt Productie & vergunningen
Nikki Kamps Marketing & communicatie
Nina de Gast Marketing & communicatie
Maartje Zuithoff Contentmarketing & communityspecialist
Annabel Draaijers Fondsenwerving
Tino van den Berg Vrijwilligerscoördinatie
Charlotte Schepers Productie
Meta de Mol Van Otterloo Financiën
Sophie Stravens Kennisdag & expertmeetings
Renée Rooijmans Europese kennisuitwisseling
Bas Mastboom Kennisdag & workshops
Peter Frandsen Onderzoek

Bestuur van Stichting Rotterdamse Dakendagen

Marjolijn Masselink
Irma van Lierop
Wouter van der Hoog
Robert Winkel
William Stregels

Comité van aanbeveling

Jannelieke Aalstein
Winy Maas
Mattijs van Ruijven
Johan Moerman

Grafisch ontwerp

Concept & ontwerp
Emiel Efdee
emiel@efdee.nl
efdee.nl

Website

Menno Luitjes
menno@mennoluitjes.nl
mennoluitjes.nl

Fotografie

Frank Hanswijk 
frank@frankhanswijk.nl
frankhanswijk.nl