Het blok in 1976
In 1976 is het Worstbos al aardig gegroeid. In het midden van het blok, waar je nu de Biergarten vindt, staat nog een fabriek die later gesloopt werd.
Foto: 1976, Alex de Herder, Stadsarchief Rotterdam
Het blok in 1976
In 1976 is het Worstbos al aardig gegroeid. In het midden van het blok, waar je nu de Biergarten vindt, staat nog een fabriek die later gesloopt werd.
Foto: 1976, Alex de Herder, Stadsarchief Rotterdam