Het blok in 1976

In 1976 is het Worstbos al aardig gegroeid. In het midden van het blok, waar je nu de Biergarten vindt, staat nog een fabriek die later gesloopt werd. 

 

Foto: 1976, Alex de Herder, Stadsarchief Rotterdam

Onderdeel van

Walk The Block

Meer uit Walk the Block