Zorgen over hoogbouw

Veel Rotterdammers worden enthousiast van meer hoogbouw. En ook voor de verdichting is het goed: door te stapelen maken we beter gebruik van de schaarse ruimte in de stad. Andere bewoners voorzien vervelende gevolgen: hoe zit het bijvoorbeeld met de zonuren van de woningen aan de noordkant van het spoor? En wat doet zo’n nieuw gebouw met de geluidsoverlast van het spoor? Namens de bewonersvereniging Provenierswijk wordt er bezwaar aangetekend tegen de ontwikkelingen in dit gebied, om ontwikkelaars en de gemeente te wijzen op hun verantwoordelijkheden naar de bestaande stad.

Onderdeel van

Walk The Block

Meer uit deze tentoonstelling